#AugtiRecesijosMetu #Webauditas
Pirmas įspūdis labai svarbus. Lietuvių liaudies patarlė sako „Sutinka pagal rūbą, išlydi pagal protą“.
Neurorinkodara teigia, kad pirmo įspūdžio įrašas mūsų smegenyse – giliausias, ilgiausiai išliekantis. Kiekvieną kartą prisimindami mes atkuriame apjungdami įrašus, o prisiminime dominuoja „pirmasis pasimatymas“.
Pirmajame pasimatyme (su svetaine) pirkėjas tikisi atviro, nuoširdaus, rūpestingo Jūsų žvilgsnio, būti išklausytu… O ką dažnai išvysta? – „stokines“ nuotraukas, spalvas, kurios iškrenta iš Jūsų įmonės stilistikos, pagyras sau – mes esame ir jaunatviški, ir patyrę, ir rūpestingi…. Pajuokausiu, kaukes verta nešioti tik karantino laikotarpiu.
Vienas automobilių salonas reikalauja pardavėjų užmegzti akių kontaktą su salono lankytoju per 30 sekundžių. Pardavėjas neprivalo išsyk užkalbinti pirkėjo (pop-up iššoks vėliau), tačiau turi parodyti, kad jį pastebėjo. Draugišku akių kontaktu sukuriamas stiprus emocinis ryšys.
Jei Jūs pavyko sukurti gerą pirmą įspūdį pirkėjui, sveikinu, tačiau turėkite omenyje – iki sandorio dar toli. Išsaugoti prekės ženklo jausmą (M. Lindstrom) visos vartotojo kelionės metu nėra lengva.
Prisimenu istoriją, kai viena Lietuvos įmonė planavo e-komercijos projektą JAV ir ieškojo patikimo logistikos partnerio. Ilgai studijavę internete išsirinko 2 logistikos įmones, kurias nutarė aplankyti ir pasikalbėti gyvai. Pirmoje juos pasitiko įspūdingas pastatas, keli tūkstančiai darbuotojų, automatizuoti sandėliai…Kitoje – didelis, netvarkingas sandėlys, nešvarios grindys ir keli panašūs į reperius vadybininkai prie apšiurusių stalų sandėlio viduryje…Manau, Jūs atspėjote, kurią logistikos kompaniją jie pasirinko.
Abi logistikos įmonės padarė puikų pirmą įspūdį: internetinių svetainių dizainas, navigacija, turinys, komunikacija buvo nepriekaištinga. Tačiau antrajai pritrūko „proto“: ji nepasirūpino išsaugoti įvaizdį fizinėje plotmėje.
Dažnai ypatingą dėmesį skiriame pirmajam svetainės puslapiui. Ji tobuliname, testuojame, atnaujiname….O svetainės lankytojus per Google Ads reklamą kreipiame į vidinį puslapį, kuris primena tarnybines duris prekybos centre. Dažname prekybos centre yra keli skirtingi įėjimai ir pirkėjas gali pasirinkti, per kurį įėjimą jis greičiausiai pateks į jį sudominusių prekių ar paslaugų skyrių, tačiau paprastai tarnybinis įėjimas nėra skirtas klientams.
Kaip veikia Jūsų svetainė? Kokį įspūdį palieka? – Atsakymus į šiuos klausimus verta ieškoti pas jūsų pirkėjus. Galite užduoti klausimus gyvai arba parengti anketą ir paprašyti atsakyti į jos klausimus. Nepamirškite užduoti atvirų klausimų – nėra paprasta pardavėjui žvelgti pirkėjo akimis.
Egzistuoja ne vienas ir ne du webaudito įrankiai, kurie gali padėti atskleisti svetainės trūkumus skirtingais aspektais: pingdom.com, gtmetrix.com, woorank.com, hotjar.com, semrush.com. ahref.com….Žinoma, teisingai interpretuoti testų rezultatus ir koreguoti svetainę Jums prireiks patirties.
Aktualu? Atsakykite į kelis klausimus ir registruokitės nemokamai marketingo konsultacijai čia: