Iki vebinaro pradžios liko:

Dienos
Valandos
Minutės

Iki vebinaro pradžios liko:

Dienų
Valandų
Minučių

Paprasti, bet veiksmingi
marketingo įrankiai ir
klinikos valdymo
skaitmenizavimas

Vebinaras-diskusija klinikų vadovams
Gytis Melnikas ir Neringa Romanovskaja
2022 m. rugpjūčio 24 -25 d.
18:00 - 20:00 val.
Vebinaras

Paprasti, bet veiksmingi
marketingo įrankiai
ir klinikos valdymo
skaitmenizavimas

Vebinaras-diskusija klinikų vadovams
Gytis Melnikas ir Neringa Romanovskaja
2022 rugpjūčio 24 - 25 d.
Vebinaras

Sveiki,

Konkurencija medicinos ir odontologijos paslaugų sferoje nuolatos auga ir marketingo žinios bei nepriekaištingas pacientų aptarnavimas tampa ne mažiau svarbūs nei profesinės žinios. Klinikų vadovus kviečiame į vebinarą-diskusiją su dviem ekspertais: Neringa Romanovskaja ir Dr. Gyčiu Melniku

Vebinaro metu supažindinsime su marketingo įrankiais, kurie padės Jums pasiekti apčiuopiamų rezultatų jau per kelias savaites, bei atsakysime į klausimus, kurie dažnai kyla savininkui ir vadovui:

  • Efektyvus marketingas: Ką būtina žinoti vadovui?
  • Paprasti, bet veiksmingi marketingo įrankiai – (2-3) kartus daugiau užklausų; (30 – 90) % mažesni naujų pacientų pritraukimo kaštai
  • Kokius vidinius procesus klinikoje verta skaitmenizuoti ir kodėl? Ryšių su pacientais (klientais) valdymas (CRM)
  • Į ką būtina atkreipti dėmesį, renkantis CRM programą? Kaip palyginti skirtingas CRM programas?

Vebinaras vyks nuotoliniu būdu per Zoom programėlę. Užsiregistravę gausite nuorodą ir priminimą apie renginį į Jūsų el. pašto dėžutę. Vebinaro metu Jūs galėsite užduoti klausimus, į kuriuos atsakysime vebinaro pabaigoje. Dalyvių skaičius ribotas (20). Dviejų dalių vebinaro bilieto kaina – 300 eur. 

Programa

2022 08 24, trečiadienis

Kaip išmatuoti marketingo efektyvumą?
Svarbiausi rodikliai

18:00 - 18:45

  • Marketingo efektyvumas. Kodėl klinikų svetainių konversija (santykinis užklausų skaičius) skiriasi kartais?
  • Kokius marketingo rodiklius privalo stebėti vadovas?
  • Klinikos įvaizdis ir reputacija. Mažos klaidos, kurios griauna pacientų pasitikėjimą

Paprasti, bet veiksmingi marketingo įrankiai. Interaktyvus marketingas

18: 45 - 19:30

  • Interaktyvus marketingas (apklausos, viktorinos, interviu, etc.) – vidutiškai 2-3 kartus daugiau užklausų; (30-90) % mažesnė naujo paciento įgyjimo kaina (CAC);
  • Lojalūs pacientai – Jūsų aukso fondas. Kaip paprastai paskatinti pacientus parašyti atsiliepimą ir rekomenduoti Jus?

Diskusija

19:30 - 20:00

  • Atsakymai į Jūsų klausimus, pavyzdžiai, konkrečių atvejų aptarimas

2022 08 25, ketvirtadienis

Kokius procesus klinikoje verta skaitmenizuoti ir kodėl?

18:00 - 18:45

  • Ryšių su pacientais (klientais) valdymas ir skaitmenizavimas (CRM)
  • Kokias kriterijais Jus vertina pacientai?
  • Pacientų aptarnavimo standartas. Ar jis pasiteisina?

Kas svarbu renkantis CRM programą?

18:45 - 19:30

  • CRM programa ir CRM sistema. Ką renkamės?
  • Į ką atkreipti dėmesį, renkantis CRM programą? Kaip palyginti skirtingas CRM programas?
  • Kaip pasiruošti CRM sistemos įdiegimui?

Diskusija

19:30 - 20:00

  • Atsakymai į Jūsų klausimus, pavyzdžiai, konkrečių atvejų aptarimas

Pranešėjai

marketingo-strategas

Gytis Melnikas, PhD

Marketingo strategas, turintis daugiau nei 10 metų patirtį medicinos ir odontologijos paslaugų marketinge

Neringa Romanovskaja

Pacientų aptarnavimo ir ryšių su pacientais valdymo bei skaitmenizavimo (CRM) ekspertė; konferencijos "Pardavimų formulė" pranešėja; CRM klubo įkūrėja ir moderatorė

Atsiliepimai

Rezervuokite vietą dabar!

Registracija

Užpildę formą ir paspaudę mygtuką „Registruotis“, Jūs būsite nukreipti į apmokėjimo puslapį. Bilieto kaina (2 d.) – 200 eur.

Gavę apmokėjimą į Jūsų el. pašto dėžutę išsiųsime Zoom nuorodą, kuria jungsitės į vebinarą. Sąskaitą faktūrą ir vebinaro prezentaciją išsiųsime po vebinaro.

Jei kiltų klausimų, skambinkite tel.  +370 616 18864 arba parašykite el.p. info@medicinosrinkodara.lt

Iki vebinaro pradžios liko:

Dienų
Valandų
Minučių

2022 © Medicinos rinkodara. Visos teisės saugomos