Socialinių medijų rinkodara

Facebook, Instagram, Linkedin, Pinterest, Twitter, FB Messenger ir kitos socialinės medijos, gimę kaip bendravimo įrankis tarp žmonių (C2C), pastaruoju metu tapo galingomis reklamos platformomis prekių ženklams (B2C, B2B).

Nuoširdus bendravimas ugdo pacientų lojalumą, o bendrauti dar niekad nebuvo taip paprasta.

Socialinės medjos skiriasi vartotojų auditorijomis, jų demografija, bendravimo kultūra bei elgsena. Kas žavi TikTok gerbėjus, Facebook’e gali atrodyti naivu arba įžūlu. Pasiekti ir suprasti idealųjį klientą yra nepaprastai svarbu – nuo to priklausys kiek uždirbsite išleidę reklamai vieną eurą.

Jei reklaminė žinutė, reklamos dizainas ir turinys, bendravimo stilius neatlieps klientų lūkesčių, jūsų marketingo kompanija bus neefektyvi – daug išleisite, o mažai uždirbsite.

Pastaruoju metu socialiniai tinklai keičia vidinius algoritmus apribodami organinį naujienų srautą ir bendravimą. Praktiškai vienintelis būdas verslui pasiekti potencialų klientą – mokama reklama. Išimtį sudaro „supernovos“ – naujos, staigiai kylančios medijos, kurių uždavinys yra įtraukti pradiniame plėtros etape kuo daugiau lankytojų.

Socialinių tinklų pranašumas – jie disponuoja nepaprastai išsamiomis žiniomis apie vartotojus ir jūs galite tikslingai nukreipti reklamą į jūsų klientą. Be to, galite pasiekti klientą, kuris nėra aiškiai suvokęs savo problemos,  jį edukuoti ir užmegzti stipresnį emocinį ryšį.

Kokį socialinį tinklą pasirinkti? Kokius tikslus išsikelti? Kaip reklamuoti? Kokį numatyti reklamos biudžetą?

Atsakyti į šiuos klausimus padėsime atsakyti, žinoję daugiau apie jūsų verslą, paslaugas, rinkos segmentą bei tikslus. 

Jei Jums kilo klausimų arba norėtumėte sužinoti išsamiau, kaip mes galėtume Jums padėti — parašykite mums žinutę.