Socialinių medijų rinkodara

Nuoširdus bendravimas ugdo pacientų lojalumą, o bendrauti dar niekad nebuvo taip paprasta.

Facebook, Instagram, Linkedin, Pinterest, Twitter, FB Messenger ir kitos socialinės medijos gimę kaip bendravimo įrankis tarp žmonių (C2C), pastaruoju metu tapo galingomis reklamos platformomis prekių ženklams (B2C, B2B).

Kiekvienas iš šių tinklų skiriasi vartotojų auditorijomis, jų dermografija, bendravimo kultūra ir elgsena. Pasiekti ir suprasti idealųjį klientą yra nepaprastai svarbu – nuo to priklausys kiek uždirbsite išleidę reklamai 1,0 €.

Jei reklaminė žinutė, reklamos dizainas ir turinys, bendravimas neatlieps klientų lūkesčių, jūsų marketingo kompanija bus neefektyvi – daug išleisite, o mažai uždirbsite.

Pastaruoju metu socialiniai tinklai keičia vidinius algoritmus apribodami organinį naujienų srautą ir bendravimą. Praktiškai vieninteliu keliu verslui pasiekti potencialų klientą išlieka mokama reklama. Lyginant su Google  paieška socialiniai tinklai disponuoja nepaprastai išsamiomis žiniomis apie jūsų klientą ir jūs galite labai tikslingai pasiekti savo auditoriją. Be to, galite pasiekti klientą, kuris nėra aiškiai suvokęs savo problemos. jį edukuoti ir užmegzti stiprų emocinį ryšį.

Kokį socialinį tinklą pasirinkti? Kokius tikslus išsikelti? Kaip reklamuoti? Kokį numatyti reklamos biudžetą?

Atsakyti į šiuos klausimus padėsime, žinoję daugiau apie jūsų verslą, paslaugas, rinkos segmentą ir tikslus. 

Jei Jums kilo klausimų arba norėtumėte sužinoti išsamiau, kaip mes galėtume Jums padėti — parašykite mums žinutę.