Nuoširdus bendravimas ugdo pacientų lojalumą, o bendrauti dar niekad nebuvo taip paprasta.

Facebook, Instagram, Linkedin ir kiti socialiniai tinklai ilgą laiką buvo galingu įrankiu suburti lojalių prekės ženklui klientus ir bendrauti su jais.

Deja, šiandien socialiniai tinklai keičia vidinius algoritmus apribodami organinį naujienų srautą ir bendravimą. Praktiškai vieninteliu keliu verslui pasiekti potencialų klientą išlieka mokama reklama. Privalumas su Google reklama – socialiniai tinklai disponuoja nepaprastai išsamiomis žiniomis apie jūsų klientą ir jūs galite labai tikslingai pasiekti savo auditoriją.

Kokį socialinį tinklą pasirinkti? Kokius tikslus išsikelti? Kaip reklamuoti?

Jei Jums kilo klausimų arba norėtumėte sužinoti išsamiau, kaip mes galėtume Jums padėti — parašykite mums žinutę.