Niekas nevyksta, kol neparduodama. – Red Motley
Rinkodara ir viešoji komunikacija (PR) sukelia potencialių klientų susidomėjimą Jūsų paslaugomis, išgrynina privalumus bei naudą, stiprina įvaizdį ir komunikaciją, rūpinasi reputacija bei padeda suvaldyti krizes ir t.t. Tačiau pagrindinis verslo iššūkis – parduoti Jūsų paslaugas ar prekes.
Šis etapas yra paskutinis pardavimo grandinėje, tačiau ypatingai svarbus. Jei neatsiliepiate į telefono skambutį arba telefonas yra nuolatos užimtas, delsiama atsakyti į klientų ar pacientų užklausas, kainų politika yra neskaidri, akcijos klaidinančios, yra klientų, kurie nepatenkinti paslaugomis arba aptarnavimu ir apie tai kalba socialiniuose tinkluose, tuomet Jūsų rinkodaros biudžetas naudojamas neefektyviai.
Medicinoje ir panašių aukštos vertės paslaugų kainos gali skirtis kelis kartus. Kodėl? Nes nieko nėra svarbiau žmogui už jo ar artimųjų sveikatą. Galime kalbėti apie gydytojo/klinikos reputacijos koeficientą ir iš jo padauginti bazines paslaugų kainas. Pirmasis žingsnis – klinikos/gydytojų pozicionavimas rinkoje. Tik tuomet mes galime pasirinkti sėkmingą kainodaros politiką ir stebėti pagrindinius konkurentus.
Kainoraštis yra vienas iš dažniausiai lankomų vidinių svetainės puslapių, kurį aplanko bemaž kas ketvirtas svetainės lankytojas. Interneto era – tai skaidrumo ir atvirumo era versle. Todėl nuostata viešai neskelbti kainų yra pasenusi ir suponuoja aukštas kainas arba abejones dėl sąžiningumo. Išimtį, gal būt, galima taikyti verslui, kuris nelinkęs plėstis, o naujų klientų srautą generuoja patenkinti klientai ir jų giminaičiai.
Kainodara – vienas iš instrumentų paprastai padidinti pelną. Prielaida, kad sumažinus kainas pacientų padidės, o padidinus – sumažės, dažnai nepasitvirtina.
Kad pardavimai vyktų sėkmingai, būtina išpręsti techninius klausimus (telefonija, sms), apmokyti darbuotojus ir tiksliai suformuluoti užduotis bei atsakomybes. Palengvinti komunikaciją su pacientais gali klientų ar pacientų valdymo sistemos ( CRM/PRM) sistemos, kurios kaupia duomenis apie pacientus, darbuotojų veiksmus ir aprašo komunikacijos algoritmus. Būtina pažymėti, kad sveikatos priežiūros įstaigose CRM/PRM turi atitikti aukščiausius asmens duomenų saugos standartus.
Ar pavyko susidoroti su šia užduotimi, padės atsakyti keli rodikliai: a) užklausų konversijos į pacientus/paslaugas kaina; b) pacientų pasitenkinimo indeksas.
Jei susidomėjote, tiesiog susisiekite su mumis dabar.
Jei Jums kilo klausimų arba norėtumėte sužinoti išsamiau, kaip mes galėtume Jums padėti— parašykite mums žinutę.