Kaip padidinti marketingo efektyvumą ir pacientų pasitenkinimą?
Dauguma klinikų šiandien skiria didesnį ar mažesnį biudžetą marketingui, deja, ne visuomet pavyksta pasiekti trokštamų rezultatų. Priežąstys slypi marketinge arba prastas pacientų aptarnavimas klinikos patalpose.
Klinikų vadovus kviečiame į vebinarą-diskusiją su dviem ekspertais: Neringa Romanovskaja ir Dr. Gyčiu Melniku.
Jūs sužinosite, kaip patiems valdyti reklamos biudžetą ir pasiekti, kad pacientai norėtų sugrįžti pas Jus. Atsakysime į klausimus, kurie neduoda ramybės dažnam medicinos ir odontologijos klinikos savininkui ar vadovui:
- Klinikos vardas, reputacija, įvaizdis, nuolaida? Kas svarbiau? (Branding vs. Performance marketing)
- Klinikų svetainių konversija skiriasi kartais. Kodėl?
- Kokiais rodikliais matuoti marketingo efektyvumą?
- Interaktyvus marketingas / marketingo sužaidybinimas – apklausos, viktorinos. Paprasti būdai iki x2 kartų pagerinti marketingo efektyvumą
- Kokius vidinius procesus verta skaitmenizuoti ir kodėl?
- Į ką būtina atkreipti dėmesį, kai renkatės CRM sistemą?
- Personalo ir pacientų valdymo procesai , skaitmenizuotų vidinių procesų nauda personalui ir pacientams.
Previous
Next
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Previous
Next