10 priežasčių, dėl kurių marketingas dažnai „stringa“:
- Siekiame parduoti visiems. Nežinote, kas Jūsų idealus klientas.
- Komunikacija orientuota į mus, į mūsų paslaugas, o ne klientus ir jų problemas.
- Menkavertis svetainės turinys – žemos pozicijos Google paieškoje, prasta reputacija, mažai konversijų (užklausų, kontaktų, pardavimų).
- „Lėtaeigė“ svetainė; dizainas nepritaikytas mobiliesiems įrenginiams.
- Trivialūs ar „saldūs” atsiliepimai nekelia pasitikėjimo.
- Esate nekantrūs, siekiate parduoti išsyk. Nuolaidos nekuria tarpusavio emocinio ryšio; emocinį ryšį ir ilgalaikį tarpusavio įsipareigojimą kuria įtraukianti komunikacija
- Jei rinkodara skirtingais kanalais (Svetainė, SEO/SEM, Facebook, Instagram…) yra patikėta skirtingoms agentūroms dažnai prarandama korporatyvinis stilius ir sinerija tarp atskirų kanalų; klientai neatpažįsta Jūsų prekės ženklo.
- Bendravimo stilius ir operatyvumas neatitinka komunikacijos kanalo standartų.
- Koncentruojatės į tarpinius marketingo rezultatams, o ne į verslo rodiklius.
- Prastas planavimas, nėra pastovios rezultatų analizės ir rinkodaros kompanijų optimizavimo; netaikomas testavimas.