Mažas kupstas didelį vežimą verčia

10 priežasčių, dėl kurių marketingas dažnai „stringa“:

  1. Siekiame parduoti visiems. Nežinote, kas Jūsų idealus klientas.
  2. Komunikacija orientuota į mus, į mūsų paslaugas, o ne klientus ir jų problemas. 
  3. Menkavertis svetainės turinys – žemos pozicijos Google paieškoje, prasta reputacija, mažai konversijų (užklausų, kontaktų, pardavimų).
  4. „Lėtaeigė“ svetainė; dizainas nepritaikytas mobiliesiems įrenginiams.
  5. Trivialūs ar „saldūs” atsiliepimai nekelia pasitikėjimo.
  6. Esate nekantrūs, siekiate parduoti išsyk. Nuolaidos nekuria tarpusavio emocinio ryšio; emocinį ryšį ir ilgalaikį tarpusavio įsipareigojimą kuria įtraukianti komunikacija
  7. Jei rinkodara skirtingais kanalais (Svetainė, SEO/SEM, Facebook, Instagram…) yra patikėta skirtingoms agentūroms dažnai prarandama korporatyvinis stilius ir sinerija tarp atskirų kanalų; klientai neatpažįsta Jūsų prekės ženklo.
  8. Bendravimo stilius ir operatyvumas neatitinka komunikacijos kanalo standartų.
  9. Koncentruojatės į tarpinius marketingo rezultatams, o ne į verslo rodiklius.
  10. Prastas planavimas, nėra pastovios rezultatų analizės ir rinkodaros kompanijų optimizavimo; netaikomas testavimas.