Skaitmeninė rinkodara

Vienas efektyvus komunikacijos kanalas yra gerai, o tačiau keletas yra geriau. Daugiakanalė rinkodara (multichannel marketing)  – būdas užmegzti ir dažniau palaikyti kontaktą, stiprinti pasitikėjimą, puoselėti gilesnį emocinį ryšį su pirkėju ir išvengti nuolaidų karo su konkurentais.

Kuriuos kanalus rinktis, priklauso nuo Jūsų idealus pirkėjo – jo įpročių, elgsenos, kelionės žemėlapio ir komunikacijos tikslų. Pavyzdžiui, pasirinkę socialines medijas (Facebook, Instagram, …) arba žinių portalus (delfi.lt, lrytas,lt…), mes galime pasiekti pirkėją ankstyvajame vartotojo kelionės etape – galėsime jį edukuoti ir užmegzti tvirtesnį emocinį ryšį. Google paieškoje klientas yra labiau pasirengęs pirkti, tačiau jis yra mažiau įsipareigojęs pirkti iš jūsų – pasiūlymas turi būti akivaizdžiai patrauklesnis už konkurentų.

Šiuo metu egzistuoja šimtai kanalų pasiekti klientą, tačiau verta apsiriboti 5 – 6 efektyviausiais, būtent tais, kurie klientui kelia didžiausią pasitikėjimą. 

Jei rinkodaros biudžetas yra ribotas, patartume rinktis vieną kanalą – svetainę (SEO/SEM)), Facebook, Instagram, Linkedin ir t.t. – ir apibrėžti auditoriją. Komunikacijai šiuo kanalu skirti visas jėgas bei biudžetą, atlikti testus ir nuolatos siekti aukštesnio investicijų grąžos rodiklio (ROI).

Populiariusi komunikacijos kanalai Lietuvoje:

  1. Svetainė
  2. Google paieška ir reklama (SEO/SEM)
  3. Remarketing
  4. Push Up Notifications
  5. Facebook/Instagram/FB Messenger
  6. YouTube
  7. FB chatbots
  8. Linkedin
  9. Partnerysčių (affilate) rinkodara
  10. Naujienlaiškiai
  11. SMS
  12. Telefonas
  13. Žinių portalai

hrojaus kelione

Planuojant daugiakanalės rinkodaros kompanijas, būtina žinoti, kuriame kliento kelionės etape norime pasiekti klientą. Pavyzdžiui, jei klientas yra kelionės pradiniame taške ir nėra aiškiai suvokęs problemos arba iššūkio – mes galime ji pasiekti žiniasklaidos arba socialinių medijų pagalba.  Jei klientas jau ieško problemos sprendimo – mes turime būti matomi Google paieškoje. 

Daugiakanalė rinkodara ir pardavimo tuneliai (sales funnels)

Jei Jūsų klientas sutiko su „cookie“ ar „pixel“ naudojimu, mes galime komunikuoti su juo praktiškai visos kelionės metu. Tačiu žymiai efektyvesnis metodas  – Pardavimų tunelis (Sales funnel) – legaliai gauti kliento kontaktus (vardą, el.paštą, telefoną…) ir išlaikyti nenutrūkstamą bendravimą iki pardavimo.

Svetainės

Šiandien sunku įsivaizduoti įmonę, kuri neturėtų internetinės svetainės. Kartais verslo pradžioje mėginama išsiversti su Facebook puslapiu, tačiau ilgainiui dažniausiai jo nepakanka.

Jei nutarėte sukurti ar atnaujinti internetinę svetainę, pirmiausia reikia atsakyti į klausimą, kokius tikslus svetainė padės jums įgyvendinti. Stiprins prekės ženklo įvaizdį? Suteiks vartotojams išsamią informaciją apie paslaugas, prekes ar specialistus? Edukuos klientus? Reklamuos naujas paslaugas ar prekes? Parduos prekes ar paslaugas?

Svetainės struktūra, turinys, dizainas lemia svetainės konversijas, t.y. koks procentas svetainės lankytojų taps jūsų klientais. Kuo šis rodiklis aukštesnis, tuo santykinai mažiau išleisite reklamai – investicijų grąža į reklamą (ROI) bus didesnė ir jūs įgysite pranašumą prieš konkurentus.

  • Svetainės turinio kūrimas
  • Svetainės vidinių puslapių UX/UI dizainas
  • Pagrindinio puslapio turinys
  • Pagrindinio puslapio UX/UI dizainas
  • Vartotojo sąsąjos projektavimas
  • Turinio valdymo sistemos (TVS) programavimas
  • Website Ecommerce Development
  • Marketingo automatizavimo sąranka ir API kodo integracija
  • VVS (CRM) sąranka ir API kodo integracija
  • Google Analytics paskyros sąranga

Jei Jums kilo klausimų arba norėtumėte sužinoti išsamiau, kaip mes galėtume Jums padėti — parašykite mums žinutę.