Integralus marketingas

Integralus arba multichannel marketing stipriau įtraukia vartotojus, didina prekės ženklo žinomumą, stiprina pasitikėjimą, puoselėja gilesnį emocinį ryšį su pirkėju. Apgalvota marketingo strategija padeda išvengti nuolaidų karo su konkurentais.

Padidinti pardavimus galima ir „pasikinkius“ vieną komunikacijos kanalą: svetainę, Facebook, Instagram, YouTube, naujienlaiškius ir t.t.), tačiau daugiakanalės rinkodaros veikimo spektras ir poveikis žymiai platesnis. Rinkodara skirtingais kanalais ypač svarbi premium segmento prekės ženklams.

Labai svarbu įsigilinti į IDEALAUS kliento įpročius, elgseną ir pasirinkti pagrindinius kanalus, kuriais jis dažnai naudojasi ir pasitiki. Kuriuos kanalus rinktis, priklauso nuo Jūsų idealus pirkėjo – jo įpročių, elgsenos, kelionės žemėlapio ir komunikacijos tikslų. Pavyzdžiui, pasirinkę socialines medijas (Facebook, Instagram, …) arba naujienų portalus (delfi.lt; 15min.lt; lrytas,lt), mes galime pasiekti pirkėją ankstyvajame vartotojo kelionės etape – galėsime jį edukuoti ir užmegzti tvirtesnį emocinį ryšį. Google paieškoje klientas yra labiau pasirengęs pirkti, tačiau jis yra mažiau įsipareigojęs pirkti iš Jūsų – pasiūlymas turi būti akivaizdžiai patrauklesnis už konkurentų.

Jei rinkodaros resursai yra itin riboti, patartume rinktis ne daugiau bei 1 – 2 kanalus – svetainę (SEO/SEM), Facebook/Instagram, Linkedin ir t.t., bet jiems skirti visą dėmesį ir biudžetą. 

Populiariusi komunikacijos kanalai Lietuvoje:

  1. Svetainė
  2. Google paieška ir reklama (SEO/SEM)
  3. Remarketingas
  4. Push Up Notifications
  5. Facebook/Instagram/FB Messenger
  6. YouTube
  7. FB chatbots
  8. Linkedin
  9. Partnerysčių rinkodara (Affilate marketing)
  10. Naujienlaiškiai
  11. SMS
  12. Telefonas
  13. Naujienų portalai

Planuojant daugiakanalės rinkodaros kompanijas, būtina žinoti, kuriame kliento kelionės etape norime pasiekti klientą. Pavyzdžiui, jei klientas yra kelionės pradiniame taške ir nėra aiškiai suvokęs problemos arba iššūkio – mes galime ji pasiekti žiniasklaidos arba socialinių medijų pagalba. Jei klientas jau ieško problemos sprendimo – mes turime būti matomi Google paieškoje. 

Daugiakanalė rinkodara ir pardavimo kanalai

Jei Jūsų klientas sutiko su „cookie“ ar „pixel“ naudojimu, mes galime komunikuoti su juo praktiškai visos vartotojo kelionės metu. Tačiau žymiai efektyvesnis metodas  – pardavimų ir marketingo kanalas. Gavus kliento kontaktus (vardą, el.pašto adresą, telefoną…) ir sutikimą periodiškai siųsti informaciją, galime pasiekti puikių rezultatų mažiausiais kaštais.

Svetainės

Šiandien sunku įsivaizduoti įmonę, kuri neturėtų internetinės svetainės. Kartais verslo pradžioje mėginama išsiversti su Facebook puslapiu, tačiau ilgainiui jo nepakanka.

Jei nutarėte sukurti ar atnaujinti internetinę svetainę, pirmiausia reikia atsakyti į klausimą, kokius tikslus svetainė padės jums įgyvendinti. Stiprins prekės ženklo įvaizdį? Suteiks vartotojams išsamią informaciją apie paslaugas, prekes ar specialistus? Edukuos klientus? Reklamuos naujas paslaugas ar prekes? Parduos prekes ar paslaugas?

Svetainės struktūra, turinys, dizainas lemia svetainės konversijas, t.y. koks procentas svetainės lankytojų taps jūsų klientais (pacientais). Kuo šis rodiklis aukštesnis, tuo santykinai mažiau išleisite reklamai – investicijų grąža į reklamą (ROI) bus didesnė ir jūs įgysite pranašumą prieš konkurentus.

  • Svetainės turinio kūrimas
  • Svetainės vidinių puslapių UX/UI dizainas
  • Pagrindinio puslapio turinys
  • Pagrindinio puslapio UX/UI dizainas
  • Vartotojo sąsąjos projektavimas
  • Turinio valdymo sistemos (TVS) programavimas
  • Website Ecommerce Development
  • Marketingo automatizavimo sąranka ir API kodo integracija
  • VVS (CRM) sąranka ir API kodo integracija
  • Google Analytics paskyros sąranga

dar kelione