Mokymai, vebinarai, konsultacijos

marketingo-pacientu-aptarnavimo-vebinaras
marketingo-pacientu-aptarnavimo-seminaras

Vebinaras-diskusija apie odontologijos klinikos marketingą, pacientų aptarnavimą bei jų lojalumo skatinimą.

Vebinare sužinosite, kaip patiems valdyti reklamos biudžetą ir  pasiekti, kad pacientai norėtų sugrįžti pas Jus. Atsakysime į klausimus, kurie neduoda ramybės dažnam medicinos ir odontologijos klinikos savininkui ar vadovui:

  • Ar gydytojui reikalinga reklama?
  • Ką reklamuoti – gydytoją ar kliniką?
  • Kodėl įvaizdis ir reputacija labai svarbu?- Viskas Jūsų rankose
  • Svetainė, kuri konvertuoja. Kas svarbiausia?
  • Mažos klaidos [rinkodaroje], kurios vežimą verčia
  • Kaip bendrauti su pacientais, kad jie norėtų sugrįžti ir taptų Jūsų klinikos ambasadoriais?

Vebinaras-diskusija apie odontologijos klinikos marketingą, pacientų aptarnavimą bei jų lojalumo valdymą.

Jūs sužinosite, kaip patiems valdyti reklamos biudžetą ir  pasiekti, kad pacientai norėtų sugrįžti pas Jus. Atsakysime į klausimus, kurie neduoda ramybės dažnam medicinos ir odontologijos klinikos savininkui ar vadovui:

  • Ar gydytojui reikalinga reklama?
  • Ką reklamuoti – gydytoją ar kliniką?
  • Kodėl įvaizdis ir reputacija labai svarbu?- Viskas Jūsų rankose
  • Svetainė, kuri konvertuoja. Kas svarbiausia?
  • Mažos klaidos [rinkodaroje], kurios vežimą verčia
  • Kaip bendrauti su pacientais, kad jie norėtų sugrįžti ir taptų Jūsų klinikos ambasadoriais?
Klientų-aptarnavimas

Norite pasitarti?

Užpildykite formą ir mes netrukus su Jumis susisieksime. Pirmoji 30 min konsultacija nuotoliniu būdu NEMOKAMAI. Registruokitės dabar.