Ženklodara. Strategija. Pozicionavimas

Be marketingo strategijos varžomės vien piniginės storiu – reklamos biudžetai nuolatos auga, o investicijų graža (ROI) mažėja. Pakartoti konkurentų sėkmę retai pavyksta.

Strategija remiasi mūsų vizija, misija, vertybėmis.

Strategija turi atsakyti į klausimą, kaip mes trumpiausiu keliu įgyvendinsime savo tikslus.

Pirmiausia mes turime aiškiai atsakyti į klausimą, kokius paciento poreikius ir lūkesčius mes galime išspręsti geriau, greičiau, maloniau nei kitos klinikos. Kitas žingnis – įvardinti mūsų išskirtinumą pacientui suprantama kalba.

Pozicionavimas

Jei siekiate parduoti visiems, nepirks nei vienas.Būtina sutelti dėmesį į idealųjį pirkėją. Kas yra idealus pacientas (klientas) – Tai vartotojas, kurio poreikius ir lūkesčius geriausiai galite patenkinti, būtent,  Jūs.

Pavyzdžiui, jei Jūs praktikuojate konservatyvius dantų atkūrimo būdus, vargu, ar į Jus kreipsis pacientas, kuris ieško vienmomentės implantacijos.

Kitas žingsnis, išgryninus savo unikalumą, suformuluoti pozicionavimo pareiškimą ir jį pagrįsti vaizdu, raštu ar balsu.

 

 

Tikslinei auditorijai, sprendžiant jos problema (pvz., Vilniaus miesto gyventojams, norintiems atkurti sąkandį)
Kategorija (pvz.odontologijos paslaugas)
Unikalumas (pvz.fiksuotos kainos garantija)
Prekes ženklas (pvz. X_Denta)
Priežastis tiketi (pvz.pacientai, kurie naudojosi klinikos paslaugomis, vertina atliktų darbų kokybę – 10 balų, …)

Norite pasitarti?

Užpildykite formą ir mes netrukus su Jumis susisieksime. Pirmoji 30 min konsultacija nuotoliniu būdu NEMOKAMAI. Registruokitės dabar.