Kaip internete, taip ir ant žemės. Pirmas pasimatymas
#AugtiRecesijosMetu #Webauditas Pirmas įspūdis labai svarbus. Lietuvių liaudies patarlė sako „Sutinka pagal rūbą, išlydi pagal protą“. Neurorinkodara teigia, kad pirmo įspūdžio įrašas mūsų smegenyse – …
Virtuali ir fizinė realybė. Greitaveika
#AukRecesijosMetu Man regis, mes esame pernelyg linkę sureikšminti internetinės ir fizinės komercijos skirtumus. Jei palygintume, ko tikisi lankytojas apsilankęs Jūsų salone ir internetinėje svetainėje, rastumėte …
Marketingas pandemijos akivaizdoje
Išlieka ne stipriausi, o tie, kurie sugeba lanksčiai prisitaikyti. Virusas pakeitė žaidimo taisykles rinkoje. Ką turėtų daryti paslaugų marketingas? Pirmą akimirką visus ištiko šokas. Juodajai …
Cargo kultas
Pirmą kartą apie Cargo kultą išgirdau iš mokslininko, iškilaus mūsų laikų mąstytojo Grigory Reynin. Kino juostos „Cargo cult“ (2013) kūrėjus įkvėpė reali istorija, įvykiusi II …
Mažas kupstas didelį vežimą verčia
10 priežasčių, dėl kurių marketingas dažnai „stringa“: Siekiame parduoti visiems. Nežinote, kas Jūsų idealus klientas. Komunikacija orientuota į mus, į mūsų paslaugas, o ne klientus …
Transpersonalinė rinkodara. Kas ji?
Pirkėjo portretas ir subasmenybės Kad sukurtume efektyvią prekės ženklo ir rinkodaros strategiją, mes turime apibrėžti, kas yra mums IDEALUS pirkėjas, įsigilinti į jo elgesį, jo …
How long do we remember the taste of a swallowed bite?
Why is it important for managers to learn how to control and balance attention? – Mindfulness and the middle path in management It is said …
Kaip paciento atsiliepimą paversti įtaigia, užburiančia istorija? – Herojaus kelionė
Vertimas iš Sam Peek: The Hero’s Journey Guide to Creating Irresistible Patient Testimonials Kuriuo atsiliepimu potencialus Jūsų pacientas patikės labiau? 1)„Daktaro Smito klinikos personalas yra nuostabus! …
Garsus, nebūtinai turtingas. Kaip matuoti rinkodaros efektyvumą?
Klajūnas, bijodamas, kad išpildžius vieną jo prašymą į kitus bus atsakyta neigiamai, sumąstė taip paprašyti: “Močiute, močiute, prašau, duok man atsigerti, nes taip išalkau, kad …
Įžymus ar kvalifikuotas? Kas svarbiau?
Daugumai klientų svarbiau saugus sprendimas, nei tobulas. Todėl esminis kriterijus renkantis paslaugas – ar specialisto vardas yra plačiai žinomas. Prieš keletą metų siekdami nustatyti, kokie …
Psichologinis idealaus kliento portretas
Visose žmogaus veiklos srityse didėja greičiai ir tikslumas. Konvencinį karą laimi viršgarsiniai naikintuvai, išmaniosios raketos, lazeriniai pabūklai ir snaiperių ginklai. Armijos dydis pergalei nebeturi lemiamos …
Kaip komunikuoti jautria tema? – Metaforos verslo komunikacijoje
Yra paslaugų ir prekių, kurių vaizdas nesukelia vartotojui stiprių emocijų. Vertę vartotojas gali suvokti tik įsigilinęs į techninį aprašymą. Kita vertus egzistuoja prekės ar paslaugos, …
Partizaninis marketingas: Pareto dėsnis
Troškimas patirti stebūklą bene užprogramuotas žmogaus pasąmonėje. Lošimų namai klesti. Tikėdamiesi laimėti “aukso puodą” į naujus verslus investuoja rizikos kapitalo fondai ir verslininkai. Skirtumas tas, …
Išsiskirk arba mokėk!
Išsiskirk arba mirk! – vs. – Išsiskirk arba mokėk! Pažvelkime į žemėlapį. Šalys ribojasi viena su kita sienomis, kurias pasirengę ginti. Šalių be sienų praktiškai …