Įžvalgos

Mažas kupstas didelį vežimą verčia

10 priežasčių, dėl kurių marketingas dažnai „stringa“: Siekiame parduoti visiems. Nežinote, kas Jūsų idealus klientas. Komunikacija orientuota į mus, į mūsų paslaugas, o ne klientus …

Skaityti visą →

Renginiai

Skaityti visą →
12

Transpersonalinė rinkodara. Kas ji?

Pirkėjo portretas ir subasmenybės Kad sukurtume efektyvią prekės ženklo ir rinkodaros strategiją, mes turime apibrėžti, kas yra mums IDEALUS pirkėjas, įsigilinti į jo elgesį, jo …

Skaityti visą →

How long do we remember the taste of a swallowed bite?

Why is it important for managers to learn how to control and balance attention? – Mindfulness and the middle path in management It is said …

Skaityti visą →
Indiana

Kaip paciento atsiliepimą paversti įtaigia, užburiančia istorija? – Herojaus kelionė

Vertimas iš Sam Peek: The Hero’s Journey Guide to Creating Irresistible Patient Testimonials Kuriuo atsiliepimu potencialus Jūsų pacientas patikės labiau? 1)„Daktaro Smito klinikos personalas yra nuostabus! …

Skaityti visą →
bugnai

Garsus, nebūtinai turtingas. Kaip matuoti rinkodaros efektyvumą?

Klajūnas, bijodamas, kad išpildžius vieną jo prašymą į kitus bus atsakyta neigiamai, sumąstė taip paprašyti: “Močiute, močiute, prašau, duok man atsigerti, nes taip išalkau, kad …

Skaityti visą →
Dramblys

Įžymus ar kvalifikuotas? Kas svarbiau?

Daugumai klientų svarbiau saugus sprendimas, nei tobulas. Todėl esminis kriterijus renkantis paslaugas – ar specialisto vardas yra plačiai žinomas. Prieš keletą metų siekdami nustatyti, kokie …

Skaityti visą →
Indenas

Psichologinis idealaus kliento portretas

Visose žmogaus veiklos srityse didėja greičiai ir tikslumas. Konvencinį karą laimi viršgarsiniai naikintuvai, išmaniosios raketos, lazeriniai pabūklai ir snaiperių ginklai. Armijos dydis pergalei nebeturi lemiamos …

Skaityti visą →

Kaip komunikuoti jautria tema? – Metaforos verslo komunikacijoje

Yra paslaugų ir prekių, kurių vaizdas nesukelia vartotojui stiprių emocijų. Vertę vartotojas gali suvokti tik įsigilinęs į techninį aprašymą. Kita vertus egzistuoja prekės ar paslaugos, …

Skaityti visą →

Partizaninis marketingas: Pareto dėsnis

Troškimas patirti stebūklą bene užprogramuotas žmogaus pasąmonėje. Lošimų namai klesti.  Tikėdamiesi laimėti “aukso puodą” į naujus verslus investuoja rizikos kapitalo fondai ir verslininkai. Skirtumas tas, …

Skaityti visą →
zalgirio arena

Išsiskirk arba mokėk!

Išsiskirk arba mirk! – vs. – Išsiskirk arba mokėk! Pažvelkime į žemėlapį. Šalys ribojasi viena su kita sienomis, kurias pasirengę ginti. Šalių be sienų praktiškai …

Skaityti visą →