Įžvalgos

Paprasti būdai padidinti marketingo efektyvumą ir pacientų pasitenkinimą

Kaip padidinti marketingo efektyvumą ir pacientų pasitenkinimą? Dauguma klinikų šiandien skiria didesnį ar mažesnį biudžetą marketingui, deja, ne visuomet pavyksta pasiekti trokštamų rezultatų. Priežąstys slypi …

Skaityti visą →
webauditas

Kaip internete, taip ir ant žemės. Pirmas pasimatymas

#AugtiRecesijosMetu #Webauditas Pirmas įspūdis labai svarbus. Lietuvių liaudies patarlė sako „Sutinka pagal rūbą, išlydi pagal protą“. Neurorinkodara teigia, kad pirmo įspūdžio įrašas mūsų smegenyse – …

Skaityti visą →

Virtuali ir fizinė realybė. Greitaveika

#AukRecesijosMetu Man regis, mes esame pernelyg linkę sureikšminti internetinės ir fizinės komercijos skirtumus. Jei palygintume, ko tikisi lankytojas apsilankęs Jūsų salone ir internetinėje svetainėje, rastumėte …

Skaityti visą →
marketingo-konsultacija

Marketingas pandemijos akivaizdoje

Išlieka ne stipriausi, o tie, kurie sugeba lanksčiai prisitaikyti. Virusas pakeitė žaidimo taisykles rinkoje. Ką turėtų daryti paslaugų marketingas? Pirmą akimirką visus ištiko šokas. Juodajai …

Skaityti visą →

Cargo kultas

Pirmą kartą apie Cargo kultą išgirdau iš mokslininko, iškilaus mūsų laikų mąstytojo Grigory Reynin. Kino juostos „Cargo cult“ (2013) kūrėjus įkvėpė reali istorija, įvykiusi II …

Skaityti visą →

Mažas kupstas didelį vežimą verčia

10 priežasčių, dėl kurių marketingas dažnai „stringa“: Siekiame parduoti visiems. Nežinote, kas Jūsų idealus klientas. Komunikacija orientuota į mus, į mūsų paslaugas, o ne klientus …

Skaityti visą →
Balti.lt_webdizainas

Svetainės

Skaityti visą →
12

Transpersonalinė rinkodara. Kas ji?

Pirkėjo portretas ir subasmenybės Kad sukurtume efektyvią prekės ženklo ir rinkodaros strategiją, mes turime apibrėžti, kas yra mums IDEALUS pirkėjas, įsigilinti į jo elgesį, jo …

Skaityti visą →

How long do we remember the taste of a swallowed bite?

Why is it important for managers to learn how to control and balance attention? – Mindfulness and the middle path in management It is said …

Skaityti visą →
Indiana

Kaip paciento atsiliepimą paversti įtaigia, užburiančia istorija? – Herojaus kelionė

Vertimas iš Sam Peek: The Hero’s Journey Guide to Creating Irresistible Patient Testimonials Kuriuo atsiliepimu potencialus Jūsų pacientas patikės labiau? 1)„Daktaro Smito klinikos personalas yra nuostabus! …

Skaityti visą →
branding

Garsus, nebūtinai turtingas. Kaip matuoti rinkodaros efektyvumą?

Klajūnas, bijodamas, kad išpildžius vieną jo prašymą į kitus bus atsakyta neigiamai, sumąstė taip paprašyti: “Močiute, močiute, prašau, duok man atsigerti, nes taip išalkau, kad …

Skaityti visą →
Dramblys

Įžymus ar kvalifikuotas? Kas svarbiau?

Daugumai klientų svarbiau saugus sprendimas, nei tobulas. Todėl esminis kriterijus renkantis paslaugas – ar specialisto vardas yra plačiai žinomas. Prieš keletą metų siekdami nustatyti, kokie …

Skaityti visą →
Indenas

Psichologinis idealaus kliento portretas

Visose žmogaus veiklos srityse didėja greičiai ir tikslumas. Konvencinį karą laimi viršgarsiniai naikintuvai, išmaniosios raketos, lazeriniai pabūklai ir snaiperių ginklai. Armijos dydis pergalei nebeturi lemiamos …

Skaityti visą →

Kaip komunikuoti jautria tema? – Metaforos verslo komunikacijoje

Yra paslaugų ir prekių, kurių vaizdas nesukelia vartotojui stiprių emocijų. Vertę vartotojas gali suvokti tik įsigilinęs į techninį aprašymą. Kita vertus egzistuoja prekės ar paslaugos, …

Skaityti visą →

Partizaninis marketingas: Pareto dėsnis

Troškimas patirti stebūklą bene užprogramuotas žmogaus pasąmonėje. Lošimų namai klesti.  Tikėdamiesi laimėti “aukso puodą” į naujus verslus investuoja rizikos kapitalo fondai ir verslininkai. Skirtumas tas, …

Skaityti visą →
zalgirio arena

Išsiskirk arba mokėk!

Išsiskirk arba mirk! – vs. – Išsiskirk arba mokėk! Pažvelkime į žemėlapį. Šalys ribojasi viena su kita sienomis, kurias pasirengę ginti. Šalių be sienų praktiškai …

Skaityti visą →