Nuoširdus bendravimas ugdo pacientų lojalumą, o bendrauti dar niekad nebuvo taip paprasta.

Facebook, Instagram, Linkedin ir kiti socialiniai tinklai – vienas iš galingiausių įrankių, kuriant lojalių Jūsų prekės ženklui pacientų bendruomenę. Atsižvelgiant į rinkodaros strategiją socialinei komunikacijai gali būti keliami skirtingi uždaviniai: nuo prekės ženklo garsinimo – medicinos įstaigos ar gydytojų – garsinimo iki padavimų.

Kas sukelia stipriausią rezonansą socialiniuose tinkluose? Visų pirma, žinomi veidai – tiek gydytojų, tiek žinomų pacientų. Pasirinkdami žinomus pacientus, turime įvertinti tikslinę mūsų pacientų auditoriją. Antra, pacientų istorijos bei „prieš-po“ nuotraukos; video ar estetinių procedūrų translacijos gyvai.

Jei Jums kilo klausimų arba norėtumėte sužinoti išsamiau, kaip mes galėtume Jums padėti — parašykite mums žinutę.