Naujienlaiškiai – kanalas, kuris yra dažnai nepagrįstai ignoruojamas arba naudojamas siųsti brukalui ar kitai nereikšmingai informacijai.

Už reklamą daugelyje kitų internetinių kanalų tenka pastoviai mokėti: Google AdWords, Facebook ir t.t. Įkainiai metai iš metų auga ir neretai tenka atsisakyti reklamos dėl per didelių kaštų bei mažo pelningumo. Tuo tarpu naujienlaiškiai praktiškai nieko nekainuoja. Tereikia sukaupti pakankamai didelę ir kokybišką prenumeratorių bazę.

MaileLite, Soundest, MailChip ar kitos el.pašto rinkodaros sistemos leidžia greitai sumaketuoti naujienlaiškius ir siųsti pasirinktu laiku ir dažnumu dideliam prenumeratorių skaičiui. Daug kitų papildomų siuntimo ir analizės įrankių leidžia naujienlaiškius paversti ypač efektyviu rinkodaros ir pardavimų kanalu.

Šiandien laimėti paciento (kliento) dėmesį nėra paprasta. Šiuolaikinis žmogus yra kasdiem atakuojamas begale pasiūlymų, todėl pasąmoningai ginasi nuo naujos informacijos arba ją apriori skeptiškai vertina.  Tačiau dauguma žmonių yra išsiugdę tam tikrus pirkimo algoritmus, kuriuos žinant, galime pateikti informaciją apie mūsų paslaugą taip, kad būtume išgirsti. Deja, net aktuali informaciją iš vieno šaltinio/kanalo nėra vertinama pakankamai patikimai. Turime siekti, kad ši informacija apie mus pasiektų pacientą iš nepriklausomų šaltinių ne vieną kartą, kol jis priims sprendimą pirkti. Detaliau pirkimo procesą galime išnagrinėti analizuodami paciento (kliento) kelionės schemą ir tuomet optimizuoti kanalus ir komunikacija.

Jei Jums kilo klausimų arba norėtumėte sužinoti išsamiau, kaip mes galėtume Jums padėti— parašykite mums žinutę.