Sumani strategija  kaip individualiai siūtas kostiumas – patogus Jums ir patrauklus Jūsų klientams.

Sėkmės istorijos gali mus įkvėpti, tačiau mėginimas aklai jas kopijuoti dažniausiai nepasiteisina. Kodėl?

Šiandien egzistuoja tūkstančiai kanalų, kurias mes galime palyginti nedideliais kaštais pasiekti potencialų klientą. Tačiau vartotojai yra išvarginti nesiliaujančio informacijos srauto ir verslo pasiūlymų įsigyti jų paslaugos ar prekes, kad tampa “kurti” naujiems pasiūlymams.

Į kokią žinutę vartotojas atkreips dėmesį? Kaip ji sudominti ir įtraukti į bendravimą? – klausimai, į kuriuos privalome rasti atsakymą prieš planuodami veiksmus ir rinkodaros biudžetą, jei norime sulaukti sėkmės pertekliaus ekonomikoje. Bet prieš tai privalome atsakyti į keturis klausimus:

Kodėl?

Kodėl mes teikiame vienas ar kitas paslaugas? Kokia mūsų viziją? Kodėl mes, o ne kiti geriau atliks šią misiją?

Kas mes?

Verslo sąvižvalga. Išeidami į miestą mes dažniausiai apžvelgiame save veidrodyje. Mums svarbu, ką kiti pagalvos ir kaip įvertins mus. O štai kaip įmonei ar verslui pažvelgti į save iš šalies? Kur rasti stebuklingą veidrodėlį, kuris atsakytų į klausimą “Veidrodėlį, veidrodėlį pasakyk, ar mes puikiausia klinika Lietuvoje?”

Tam egzistuoja įvairūs analizės įrankiai: S.W.O.T analizė, vertybių matrica, klientų nuomonės tyrimai, …Jie padeda sudaryti mūsų verslo portretą ir pamatyti, kuo mes išsiskiriame ir kokius klientų poreikius galime patenkinti geriausiai.

Kas mūsų klientas?

Idealaus kliento portretas. 

Sakoma:Jei norite parduoti visiems, neparduosite niekam

Reikalingas sumanus strateginis planas, įvertinantis Jūsų išskirtinumą ir suteikiantis prioritetą konkurentų atžvilgiu.

Pagal Jurgį ir kepurė, sako lietuvių patarlė, todėl neišmintinga aklai kopijuoti konkurentų strategiją. Kiekvienas žmogus, kiekviena įmonė, kiekvienas laikmetis yra unikalus. Esmė įvertinti mūsų potencialą, resursus, išnaudoti privalumus ir rasti specifinę nišą rinkoje.

Pirmasis etapas – situacijos analizė:

  • Rinkos analizė ir segmentavimas;l
  • Idealaus Jūsų paciento aprašymas – portretas (avataras)
  • Kas yra idealus mūsų pacientas? atidžiai išnagrinėti mūsų kliento privalumus ir trūkumus,  rinkos situaciją, pacientų poreikius bei įpročius. O vėliau numatyti tikslus bei resursus jų įgyvendinimui.

Prekės ženklo strategija:

  • Logotipo dizainas
  • Vizitinių ir blankų dizainas

Kanalų žemėlapio sudarymas:

 

Jei susidomėjote, tiesiog susisiekite su mumis dabar.

Mini testas: Atsakykite į keletą klausimų ir sužinokite, kur slypi didžiausios galimybės augti Jūsų verslui.
Sužinokite Daugiau >>

Jei Jums kilo klausimų arba norėtumėte sužinoti išsamiau, kaip mes galėtume Jums padėti — parašykite mums žinutę.