Prekinis ženklas, pozicionavimas, strategija

Sumani strategija  kaip individualiai siūtas kostiumas – patogus Jums ir patrauklus Jūsų klientams

Sėkmės istorijos gali mus įkvėpti, tačiau mėginimas aklai kopijuoti kitų veiksmus dažniausiai nepasiteisina.

Reikalingas sumanus strateginis planas, įvertinantis Jūsų išskirtinumą ir suteikiantis prioritetą konkurentų atžvilgiu.

Pagal Jurgį ir kepurė, sako lietuvių patarlė, todėl neišmintinga aklai kopijuoti konkurentų strategiją. Kiekvienas žmogus, kiekviena įmonė, kiekvienas laikmetis yra unikalus. Esmė įvertinti mūsų potencialą, resursus, išnaudoti privalumus ir rasti specifinę nišą rinkoje.

Pirmasis etapas – situacijos analizė:

  • Rinkos analizė ir segmentavimas;l
  • Idealaus Jūsų paciento aprašymas – portretas (avataras)
  • Kas yra idealus mūsų pacientas? atidžiai išnagrinėti mūsų kliento privalumus ir trūkumus,  rinkos situaciją, pacientų poreikius bei įpročius. O vėliau numatyti tikslus bei resursus jų įgyvendinimui.

Prekės ženklo strategija:

  • Logotipo dizainas
  • Vizitinių ir blankų dizainas

Kanalų žemėlapio sudarymas:

 

Jei susidomėjote, tiesiog susisiekite su mumis dabar.

Jei Jums kilo klausimų arba norėtumėte sužinoti išsamiau, kaip mes galėtume Jums padėti — parašykite mums žinutę.