Skaitmeninė rinkodara

Pasaulis keičiasi? O Jūs?

Internetas suteikia galimybę pasiekti labai plačią auditoriją ir užmegzti ilgalaikį kontaktą su potecialiais pacientais; įtraukti pacientus į naujų produktų ir paslaugų kūrimą. Be to, internete paprasta įvertinti rinkodaros kompanijų efektyvumą ir taupyti rinkodaros biudžetą. Todėl skaitmeninei rinkodarai šiandien teikiame prioritetą.

Privalumai: 1) rinkodaros kompanijų efektyvumą paprasta išmatuoti ir įvertinti pinigais; 2) lengva optimizuoti biudžetą, atsisakant neefektyvių komunikacijos kanalų/kompanijų ir skiriant lėšas efektyvioms priemonėms; 3) paprasta kaupti įžvalgas apie pacientų elgseną, pomėgius ir įpročius; 4) Nuosekliai „treniruojantis“ užauga raumenis – per savo svetainę ar facebook puslapį mes galime išplatinti reklaminę žinutę didelės imties auditorijai.

Trūkumai: 1) Dalis vyresnio amžiaus žmonių, ypač kurie gyvena rajonuose, nėra aktyvūs internete ar socialinėse medijose. Daugiau kaip 70% pacientų, besinaudojančių internetu ir facebook, yra iki 50m amžiaus. Pagrindiniu informacijos šaltiniu jiems tarnauja tradicinė spauda, televizija, radijas; b) Vyresnio amžiaus žmonės labiau pasitiki informaciją, viešinama TV, radiją, spausdintus leidinius.

Todėl formuojant klinikos įvaizdį arba siekiant pasiekti vyresnio amžiaus pacientų grupes, tenka derinti internetinės rinkodaros ir ryšių su visuomene (RsV) priemones.

Pasitikėjimas – svarbiausias faktorius parduodant. Jo svarba išauga kelis kartus reklamuojant sveikatos priežiūros ar sveikatinimo paslaugas. Kaip išsklaidyti paciento abejones ir priimti Jums palankų sprendimą?

Draugų, artimųjų bei kitų gydytojų rekomendacijomis pasitikima labiausiai, vienok, žinia „iš lūpų į lūpas“ gali pasiekti palyginti nedidelį potencialių Jūsų pacientų ratą. Neurorinkodara linkusi remtis 5×5 taisykle. Ši taisyklė teigia: tikėtina, kad klientas patikės Jūsų reklamą, jei koherentiška reklaminė žinutę pasieks jį 5 „nepriklausomais“ kanalų 5 kartus. Išvada: vienu metu privalome naudoti skirtingus informacijos sklaidos kanalus. Pasirinkti efektyviausius kanalus – svarbi rinkodaros plano dalis.

Jei susidomėjote, tiesiog susisiekite su mumis dabar.