Troškimas patirti stebūklą bene užprogramuotas žmogaus pasąmonėje. Lošimų namai klesti.  Tikėdamiesi laimėti „aukso puodą“ į naujus verslus investuoja rizikos kapitalo fondai ir verslininkai. Skirtumas tas, kad pastarieji pasveria tikimybę laimėti ir įvertina galimybę prarasti investuotus pinigus.

Egzistuoja klaidingas požiūris, kad bene visos partizaninio ar virusinio marketingo kompanijos yra sėkmingos ir pelningos. Deja, taip nėra.

Lakūnai – bandytojai rizikuoja. Žinoma, marketinge (išskyrus ekstremalų sportą) rizikuojame ne gyvybe, o pinigais. Kuriant kažką naujo, neregėto, unikalaus  visuomet egzistuoja kelios galimybės:

  • klientai pasitiks Jus su ovacijomis ir norės pasinaudoti paslaugomis
  • klientai pasitiks su ovacijomis, bet Jūsų paslaugų neketins pirkti
  • Jūsų nepastebės

Patarimas: nemėginkite viso rinkodaros biudžeto išleisti partizaninio ar virusinio marketingo kompanijoms. Gali tekti skaudžiai nusivilti. Įprastinės rinkodaros rezultatai ,gal būt,  Jūsų nesužavės, tačiau leis užsidirbti „duonai kasdieninei“. Jai skirkite 80% rinkodaros ir komunikacijos biudžeto. Likusius 20% paskirkite eksperimentams – partizaniniam ar virusiniam marketingui.

Žinoma, atsižvelgiant į Jūsų ambicijas, palinkį rizikuoti ir verslo pelningumą, šis santykis gali būti kitoks nei 80/20, tačiau visuomet prisiminkite žydų patarlę: „Visuomet laikykite grūdus keliuose maišeliuose“.